Digital Daggers-The Devil Within Çeviri

                       


      DIGITAL DAGGERS-THE DEVIL WITHIN                                          ÇEVİRİ



I will keep quiet

You won't even know I'm here
You won't suspect a thing
You won't see me in the mirror
But I crept into your heart
You can't make me disappear
Til I make you


Sessiz kalacağım

Burada olduğum bile bilmeyeceksin
Hiçbir şeyden şüphe etmeyeceksin
Aynada beni görmeyeceksin
Ama ben kalbine sızdım
Beni yok edemezsin
Ben seni yok edene kadar

I made myself at home

In the cobwebs and the lies
I'm learning all your tricks
I can hurt you from inside
I made myself a promise
You would never see me cry
Til I make you

Evde kendimi buldum

Örümcek ağları ve yalanların içinde
Bütün hilelerini öğreniyorum
Seni içten incitebilirim 
Kendime bir söz verdim
Beni asla ağlarken görmeyeceksin 
Ben seni ağlatana kadar

You'll never know what hit you

Won't see me closing in
I'm gonna make you suffer
This hell you put me in
I'm underneath your skin
The devil within
You'll never know what hit you

Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

İçime kapanışımı görmeyeceksin
Sana acı çektireceğim
Beni içine koyduğun bu cehennem
Derinin altındayım
İçindeki şeytan
Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

I will be here

When you think you're all alone
Seeping through the cracks
I'm the poison in your bones
My love is your disease
I won't let it set you free
Til I break you

Burada olacağım

Tamamen yalnız olduğunu düşündüğünde
Çatlaklardan sızıyorum
Ben kemiklerindeki zehirim
Benim sevgim senin hastalığın
Seni özgür bırakmasına izin vermeyeceğim
Ben seni kırana kadar

You'll never know what hit you

Won't see me closing in
I'm gonna make you suffer
This hell you put me in
I'm underneath your skin
The devil within
You'll never know what hit you

Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

İçime kapanışımı görmeyeceksin
Sana acı çektireceğim
Beni içine koyduğun bu cehennem
Derinin altındayım
İçindeki şeytan
Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

I tried to be the lover to your nightmare
Look what you made of me
Now I'm a heavy burden that you can't bear
Look what you made of me
Look what you made of me
I'll make you see

Kabuslarının sevgilisi olmayı denedim
Benden ne yarattığına bak
Şimdi ben taşıyamayacağın ağır bir yüküm
Benden ne yarattığına bak 
Benden ne yarattığına bak
Görmeni sağlayacağım

You'll never know what hit you
Won't see me closing in
I'm gonna make you suffer
This hell you put me in
I'm underneath your skin
The devil within
You'll never know what hit you

Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

İçime kapanışımı görmeyeceksin
Sana acı çektireceğim
Beni içine koyduğun bu cehennem
Derinin altındayım
İçindeki şeytan
Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin

The devil within

You'll never know what hit you

İçindeki şeytan
Sana neyin vurduğunu asla bilmeyeceksin


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beach Bunny-Prom Queen Çeviri

Kina-Get You The Moon Çeviri

Faith Marie-NVM Çeviri