Damien Rice-Cheers Darlin' Çeviri

Damien Rice-Cheers Darlin' Çeviri


Cheers darlin'
Here's to you and your lover boy
Cheers darlin'
I got years to wait around for you
Cheers darlin'
I've got your wedding bells in my ear
Cheers darlin'
You give me three cigarettes to smoke my tears away

Şerefe sevgilim
Sana ve senin aşık çocuğuna
Şerefe sevgilim
Senin için bir şey yapmadan duracağım yıllarım var
Şerefe sevgilim
Düğün zillerin kulağımda çınlıyor
Şerefe sevgilim
Bana üç sigara verdin,gözyaşlarımı tüttürmek için

And I die when you mention his name
And I lied, I should have kissed you
When we were running in the rain

Ve sen onun adını andığında ben ölüyorum
Ve yalan söyledim,seni öpmeliydim
Biz yağmurda koşuyorken


What am I darlin'?
A whisper in your ear?
A piece of your cake?
What am I, darlin?
The boy you can fear?
Or your biggest mistake?
Neyim ben sevgilim?
Kulağındaki bir fısıltı mı?
Kekinin bir parçası mı?
Neyim ben,sevgilim?
Korkacağın bir çocuk mu?
Ya da en büyük hatan mı?

Cheers darlin'
Here's to you and your lover man
Cheers darlin'
I just hang around and eat from a can
Cheers darlin'
I got a ribbon of green on my guitar
Cheers darlin'
I got a beauty queen
To sit not very far from here

Şerefe sevgilim
Sana ve senin aşık adamına
Şerefe sevgilim
Sadece oyalanıyorum ve bir tenekeden yemek yiyorum
Şerefe sevgilim
Gitarımın üzerinde yeşil bir kurdele var
Şerefe sevgilim
Bir güzellik kraliçem var
Buradan çok da uzak oturmaması için

I die when he comes around
To take you home
I'm too shy
I should have kissed you when we were alone

O seni evine götürmek için geldiğinde ölüyorum
Çok utangacım 
Yalnızken seni öpmeliydim

What am I darlin'?
A whisper in your ear?
A piece of your cake?
What am I, darlin?
The boy you can fear?
Or your biggest mistake?
Neyim ben sevgilim?
Kulağındaki bir fısıltı mı?
Kekinin bir parçası mı?
Neyim ben,sevgilim?
Korkacağın bir çocuk mu?
Ya da en büyük hatan mı?

Oh what am I? What am I darlin'?
I got years to wait

Oh neyim ben?Neyim ben sevgilim?
Bekleyecek yıllarım var



Yorumlar

  1. Diğer çevirdiğin şarkılar da çok güzel, sen ve senin kalbin gibi laviniam

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beach Bunny-Prom Queen Çeviri

Kina-Get You The Moon Çeviri

Faith Marie-NVM Çeviri