Beach Bunny-Prom Queen Çeviri












Beach Bunny-Prom Queen Çeviri


Shut up, count your calories
I never looked good in mom jeans
Wish I was like you
Blue-eyed blondie, perfect body

Kapa çeneni,kalorilerini say

Hiç mom jean pantolonlarda güzel görünmedim
Keşke senin gibi olsaydım
Mavi gözlü sarışın,mükemmel vücut

Maybe I should try harder
You should lower your expectations
I'm no quick-curl barbie
I was never cut out for prom queen


Belki daha çok denemeliyim

Beklentilerinizi düşürmelisiniz
Hızla şekillenecek bir barbie değilim
Hiç balo kraliçesi için uygun olmadım

If I get more pretty

Do you think he will like me?

Daha güzelleşsem 

Sence beni beğenir miydi?

Disect my insecurities
I'm a defect, surgical project
It's getting hard to breathe
There's plastic wrap in my cheeks


Güvensizliklerimi yok et

Ben bir kusurum,cerrahi projeyim
Nefes almak zorlaşıyor
Yanaklarımda plastik sargılar var 

Maybe I should try harder

You should lower your beauty standards
I'm no quick-curl barbie
I was never cut out for prom queen

Belki daha çok denemliyim

Güzellik standartlarınızı düşürmelisiniz
Hızla şekillenecek barbie değilim
Hiç balo kraliçesi için uygun olmadım

If I'm pretty, will you like me?

They say "Beauty makes boys happy"
I've been starving myself
Carving skin until my bones are showing

Güzel olsaydım,beni beğenir miydin?

''Güzellik erkekleri mutlu eder'' diyorlar
Açlıktan ölüyorum
Kemiklerim gözükene kadar derimi oyuyorum 

Teach me how to be okay

I don't wanna downplay my emotions

Bana nasıl iyi hissedeceğimi öğret

Duygularımı önemsiz gibi lanse etmek istemiyorum

They say "Beauty is vain

You'll only be happy if you look a certain way"

''Güzellik önemsiz 

Sadece belli bir şekilde bakarsanız mutlu olacaksınız'' diyorlar

I wanna be okay
I wanna be okay


İyi olmak istiyorum
İyi olmak istiyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kina-Get You The Moon Çeviri

Faith Marie-NVM Çeviri