Sierra Burgess-Sunflower Çeviri





Sierra Burgess-Sunflower Çeviri


Rose girls in glass vases
Perfect bodies, perfect faces
They all belong in magazines
Those girls the boys are chasing
Winning all the games they're playing
They're always in a different league


Gül kızlar cam vazolarda
Mükemmel vücutlar,mükemmel yüzler
Onların hepsi dergilere aittir
Erkeklerin peşinden koştuğu o kızlar

Oynadıkları her oyunu kazanıyorlar
Onlar her zaman farklı bir ligdeler 

Stretching toward the sky like I don't care
Wishing you could see me standing there


Umurumda değilmiş gibi gökyüzüne doğru uzanıyorum
Orada durduğumu görebilmeni diliyorum

But I'm a sunflower, a little funny
If I were a rose, maybe you'd want me
If I could, I'd change overnight
I'd turn into something you'd like
But I'm a sunflower, a little funny
If I were a rose, maybe you'd pick me
But I know you don't have a clue
This sunflower's waiting for you
Waiting for you


Ama ben bir ayçiçeğiyim,birazcık komik
Eğer bir gül olsaydım,belki beni isterdin
Eğer bir geceliğine değişebilseydim
Senin seveceğin bir şeye dönüşmeyi isterdim
Ama ben bir ayçiçeğiyim,birazcık komik
Eğer bir gül olsaydım,belki beni seçerdin
Ama biliyorum ki hiçbir fikrin yok
Bu ayçiçeğinin seni beklediğine dair
Seni beklediğine dair

But I'm a sunflower, a little funny
And if I were her, maybe you'd pick me
But I know you don't have a clue
This sunflower's waiting for you
Waiting for you


Ama ben bir ayçiçeğiyim,birazcık komik
Ve eğer o olsaydım,belki beni seçerdin
Ama biliyorum ki hiçbir fikrin yok
Bu ayçiçeğinin seni beklediğine dair 
Seni beklediğine dair

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beach Bunny-Prom Queen Çeviri

Kina-Get You The Moon Çeviri

Faith Marie-NVM Çeviri